dimecres, 12 de maig del 2010

Jo no volia...

Us ho puc ben jurar que no volia, ha estat sense voler!!! Els darrers 10 anys, que són els que porto de funcionari de carrera, he intentat fer la meva feina tant bé com he pogut o sabut. És cert que al principi era una mica ignorant, peò ja se sap, quan comences.. tot costa! Vaig anar aprenent de mica en mica i us ho juro pel formatge de cabra que m'he esforçat molt per fer de la meva feina la meva passió. Resulta que m'agrada i tot.

Al llarg d'aquests anys no m'han dolgut mai les hores de més que he dedicat als meus alumnes, bé preparant materials extra, atenent de vegades els seus pares a hores intempestives, responent els seus dubtes en un horari digne d'estació de servei d'autopista, a qualsevol hora, qualsevol dia... i tot això pel plaer d'ensenyar, de transmetre, perquè ells i elles s'ho mereixien i s'ho mereixen. Mai he retret això a ningú i tampoc ho faig ara, de ben segur que ho continuaré fent, continuaré pecant...

No sabia jo que aquesta manera de fer podia ser tan dolenta per al país, per a la societat en general. No sabia jo que com a conseqüència del meu treball incondicional el país es veuria abocat a una de les crisis més greus de la història, ho sento molt, de veritat, no era pas la meva intenció. Així que entenc que el govern, molt sàbiament hagi decidit retallar-me el sou un 5%, dono gràcies perquè només sigui un 5%. Els meus actes mereixerien pràcticament una lapidació pública o una crucifixió, però els senyors del govern han estat magnànims i la seva infinita caritat ha fet que només em penalitzin amb aquest 5% del sou que tan injustament em guanyo.

La ignorància és molt atrevida... ja ho diuen. Jo no volia desencadenar aquesta situació, demano perdó doncs públicament. Ara bé, també aviso que no sé actuar de cap altra manera i que molt em temo que la cosa s'agreujarà perquè continuaré obrant de la mateixa manera. Demano disculpes a l'avançada també per això, perquè el gran cataclisme econòmic que això provocarà serà d'una magnitud incalculable.

Potser que algú posi fi a això d'una vegada per totes i acabi amb aquesta casta a la qual pertanyo. Mort als funcionaris!!!

(això sí, deixeu vius als que tenen hipoteca... no fos cas que les animetes de la caritat dels bancs i caixes no arribessin a final de mes)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Soc estudiant del peguera, i m'he enterat per kaos en la red, però sort en tenim de gent com tu, i de professors com tu que sembla que es prenen el seu treball com cal, Gracies!